Уроки зарубіжної літератури

Зверніть увану!!!!
https://drive.google.com/open?id=1ArJX1J34J6GSvZQlT7qYe7Ni4rCcn1rt

Читацькоцентрична парадигма уроку зарубіжної літератури 

Вау-зона

Клас
Автор та твір
Завдання (запитання)
5.
Китайська народна казка «Пензлик Маляна»
Чи скористалися б ви пензликом Маляна, щоб виправити низький бал у своєму щоденнику(вау: а хіба виправляти бали в щоденнику можна?)
5.
Е. Портер
«Полліанна»
Складіть текст sms-повідомлення від Полліанни до тітки Поллі про приїзд (вау: не хотілося б отримати відповідь від такої тітки!).
6.
М. Гоголь «Вечори на хуторі біля Диканьки»
Чи вийшла б Оксана заміж за Вакулу, якби він не приніс черевички?
(вау: звичайно! Тоді б уже стовідсотково він  їй купував і черевички, і все інше).
6.
М. Гоголь «Вечори на хуторі біля Диканьки»
Чому Вакула відправився в Петербург до цариці верхи на чорті? (вау: очевидно знав,  що не до ангелів же їде!)
7.
Шолом-Алейхем «Пісня над піснями»
Чому Шимик і Бузя не змогли бути разом?(вау: так навіщо ж родичам одружуватись?)
7.
Ф. Шиллер «Рукавичка»
Прокоментуйте фінал твору «Рукавичка»(вау: лицар Делорж вчасно пішов, розуміючи,  що після весілля буде ще небезпечніше!).
8.
А де  Сент-Ексюпері
«Маленький принц»
Прокоментуйте слова Маленького принца: «Прибрався сам уранці – ретельно прибери і свою планету»(вау: йому легко говорити, адже його планета менша за цю кімнату!).
8.
Ж. Б. Мольєр «Міщанин-шляхтич»
Прокоментуйте фінал твору «Міщанин-шляхтич»(вау:тільки в казках після весілля все добре, а в реальному житті справжні проблеми в родині Журденів тільки починаються!)
9.
О.С. Пушкін «Євгеній Онєгін»
Які б поради ви дали Онегіну(вау: хіба мажори зважають на якісь поради!).
9.
М. Гоголь «Ревізор»
Чому комедія М. Гоголя «Ревізор» закінчується німою сценою? (вау: ревізори змінюються, а життя в містечку залишається таким, як і раніше).

Зарубіжна література -7 клас                                                                                                                                                    Контрольна робота за темою «Духовне випробовування людини»
Мета:
-навчальна: повторити, поглибити й систематизувати знання учнів з теми, здійснити їх контроль та корекцію;
-розвивальна: розвивати  пам’ять, зв’язне мовлення, уміння висловлювати свої думки та враження, робити висновки;
-виховна: виховувати любов до  мистецтва, прагнення до самовдосконалення.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та навичок .
                                                     І – ІІ рівень
1.     Основна проблема твору Дж. Олдріджа «Останній дюйм»:
А)Взаємини батьків і дітей;
Б)Охорона природи;
В)Освіта і навчання;
Г)Дружба і кохання.
2. «Тобі, бідоласі, доведеться все робити самому, так уже сталося, сказав батько з оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм» своєму синові. Йдеться про те, що Деві потрібно буде:
А)Підтягти літак до води;
Б)Самостійно готувати Їжу;
В)Підняти  літак у повітря і довести його до аеропорту;
Г)Підготувати місце для ночівлі.
3. Камаль із балади Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід» порівняв себе і полковничого сина з:
А) двома тиграми;
Б)двома вовками;
В)двома шакалами;
Г) самотніми мисливськими псами.
4. Малолітньому синові Бена з оповідання Дж. Олдріджа довелось самому вести літак, тому що:
А) Це був подарунок батька йому на день народження;
Б) Батько загинув, фільмуючи акул;
В)Батько був тяжко поранений акулами;
Г) Деві порушив батьківську заборону і вирішив сам покататися на літаку.
5.Головною думкою оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм» є:
А)Уславлення мужності та героїзму головних героїв твору;
Б)Засудження жорстокого ставлення до природи;
В) Утвердження віри у внутрішні можливості людини, сімейні цінності;
Г) Схвалення дій хлопчика, який урятував свого батька.
6. «Кішка випередила його, і камера тільки злегка ковзнула по ній…"
Це кішка : А) Акула; Б) Левиця; В)Пантера; Г)Домашня кішка.
7.Комфлікт у творі Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід» стався через:
А)Повстання афганців;
Б) Украдену Кемалем лошицю;
Г)Релігійні погляди.
В)Відняту у місцевого населення отару овець.
8.Темою вірша Р. Кіплінга «Якщо…» є:
А) Духовне випробування людини;
Б) Віра в перемогу над загарбниками рідної землі;
В) Утвердження сімейних цінностей;
Г) Конфлікт релігійних інтересів.
9. Твір « Останній дюйм» за жанром – це:
А) Оповідання;
Б) Балада;
В) Повість;
Г) Роман.
10.Яку  нагороду отримав Дж. Р. Кіплінг:
А) Нобелевську премію;
Б) Букерівську премію;
В)  Премію  братів Грімм;
Г)  Премію імені Г. К. Андерсена.
11.Події оповідання «Останній дюйм»  Дж .Олдріджа відбуваються  в:
А) Індії;
Б) Єгипті;
В)Алжирі;
Г) Морокко.
12. Афоризм «Захід є Захід, а Схід є Схід» належить:
А) В.Скотту;
Б) М. Шолохову;
В) Р. Кіплінгу;
Г)Дж. Олдріджу.
                                                    ІІІ рівень
13.Установіть відповідність між автором і твором, що йому належить:
1.Р.Кіплінг ;        А) «Останній дюйм»;
2.Дж.Олдрідж;   Б) «Вересовий трунок»;
3.М.Шолохов;    В) «Балада про Схід і Захід»;
4.Л.Р.Стівенсон.   Г) « Доля людини».
14. Схарактеризуйте образ Деві за твором Дж. Олдріджа « Останній дюйм».
15.Підкресліть ознаки оповідання:
Прозовий твір; великий обсяг; у центрі – один епізод, подія (простий сюжет);  наявність рими і ритму; невеликий обсяг; декілька сюжетних ліній;  повчальний висновок наприкінці твору; фантастичні події.
                                                           ІV рівень
16.Висловіть своє судження про те, що таке сімейні цінності та як вони утверджуються у творі Дж. Олдріджа  «Останній дюйм» та в нашому житті.


Урок 1


Немає коментарів:

Дописати коментар