Зверніть увану!!!!
https://drive.google.com/open?id=1ArJX1J34J6GSvZQlT7qYe7Ni4rCcn1rt
Читацькоцентрична парадигма уроку зарубіжної літератури
Вау-зона
Зарубіжна література -7 клас
Контрольна робота за темою «Духовне
випробовування людини»
https://drive.google.com/open?id=1ArJX1J34J6GSvZQlT7qYe7Ni4rCcn1rt
Читацькоцентрична парадигма уроку зарубіжної літератури
Вау-зона
Клас
|
Автор
та твір
|
Завдання
(запитання)
|
5.
|
Китайська народна
казка «Пензлик Маляна»
|
Чи скористалися б
ви пензликом Маляна, щоб виправити низький бал у своєму щоденнику(вау: а хіба
виправляти бали в щоденнику можна?)
|
5.
|
Е. Портер
«Полліанна»
|
Складіть текст sms-повідомлення від
Полліанни до тітки Поллі про приїзд (вау: не хотілося б отримати відповідь
від такої тітки!).
|
6.
|
М. Гоголь «Вечори
на хуторі біля Диканьки»
|
Чи вийшла б
Оксана заміж за Вакулу, якби він не приніс черевички?
(вау: звичайно!
Тоді б уже стовідсотково він їй
купував і черевички, і все інше).
|
6.
|
М. Гоголь «Вечори
на хуторі біля Диканьки»
|
Чому Вакула
відправився в Петербург до цариці верхи на чорті? (вау: очевидно знав, що не до ангелів же їде!)
|
7.
|
Шолом-Алейхем
«Пісня над піснями»
|
Чому Шимик і Бузя
не змогли бути разом?(вау: так навіщо ж родичам одружуватись?)
|
7.
|
Ф. Шиллер
«Рукавичка»
|
Прокоментуйте
фінал твору «Рукавичка»(вау: лицар Делорж вчасно пішов, розуміючи, що після весілля буде ще небезпечніше!).
|
8.
|
А де Сент-Ексюпері
«Маленький принц»
|
Прокоментуйте слова Маленького принца: «Прибрався сам
уранці – ретельно прибери і свою планету»(вау: йому легко говорити, адже його
планета менша за цю кімнату!).
|
8.
|
Ж. Б. Мольєр
«Міщанин-шляхтич»
|
Прокоментуйте
фінал твору «Міщанин-шляхтич»(вау:тільки в казках після весілля все добре, а
в реальному житті справжні проблеми в родині Журденів тільки починаються!)
|
9.
|
О.С. Пушкін
«Євгеній Онєгін»
|
Які б поради ви
дали Онегіну(вау: хіба мажори зважають на якісь поради!).
|
9.
|
М. Гоголь
«Ревізор»
|
Чому комедія М.
Гоголя «Ревізор» закінчується німою сценою? (вау: ревізори змінюються, а
життя в містечку залишається таким, як і раніше).
|
Мета:
-навчальна: повторити, поглибити й систематизувати знання
учнів з теми, здійснити їх контроль та корекцію;
-розвивальна: розвивати
пам’ять, зв’язне мовлення, уміння висловлювати свої думки та враження,
робити висновки;
-виховна: виховувати любов до мистецтва, прагнення до самовдосконалення.
Тип уроку: урок контролю й корекції знань, умінь та
навичок .
І – ІІ рівень
1.
Основна
проблема твору Дж. Олдріджа «Останній дюйм»:
А)Взаємини батьків
і дітей;
Б)Охорона природи;
В)Освіта і навчання;
Г)Дружба і кохання.
2. «Тобі, бідоласі, доведеться все робити самому, так уже
сталося, сказав батько з оповідання Джеймса Олдріджа «Останній дюйм» своєму
синові. Йдеться про те, що Деві потрібно буде:
А)Підтягти літак до води;
Б)Самостійно готувати Їжу;
В)Підняти літак у
повітря і довести його до аеропорту;
Г)Підготувати місце для ночівлі.
3. Камаль із балади Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»
порівняв себе і полковничого сина з:
А) двома тиграми;
Б)двома вовками;
В)двома шакалами;
Г) самотніми мисливськими псами.
4. Малолітньому синові Бена з оповідання Дж. Олдріджа
довелось самому вести літак, тому що:
А) Це був подарунок батька йому на день народження;
Б) Батько загинув, фільмуючи акул;
В)Батько був тяжко поранений акулами;
Г) Деві порушив батьківську заборону і вирішив сам
покататися на літаку.
5.Головною думкою оповідання Дж. Олдріджа «Останній дюйм»
є:
А)Уславлення мужності та героїзму головних героїв твору;
Б)Засудження жорстокого ставлення до природи;
В) Утвердження віри у внутрішні можливості людини,
сімейні цінності;
Г) Схвалення дій хлопчика, який урятував свого батька.
6. «Кішка випередила його, і камера тільки злегка
ковзнула по ній…"
Це кішка : А) Акула; Б) Левиця; В)Пантера; Г)Домашня
кішка.
7.Комфлікт у творі Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»
стався через:
А)Повстання афганців;
Б) Украдену Кемалем лошицю;
Г)Релігійні погляди.
В)Відняту у місцевого населення отару овець.
8.Темою вірша Р. Кіплінга «Якщо…» є:
А) Духовне випробування людини;
Б) Віра в перемогу над загарбниками рідної землі;
В) Утвердження сімейних цінностей;
Г) Конфлікт релігійних інтересів.
9. Твір « Останній дюйм» за жанром – це:
А) Оповідання;
Б) Балада;
В) Повість;
Г) Роман.
10.Яку нагороду
отримав Дж. Р. Кіплінг:
А) Нобелевську премію;
Б) Букерівську премію;
В) Премію братів Грімм;
Г) Премію імені Г.
К. Андерсена.
11.Події оповідання «Останній дюйм» Дж .Олдріджа відбуваються в:
А) Індії;
Б) Єгипті;
В)Алжирі;
Г) Морокко.
12. Афоризм «Захід є Захід, а Схід є Схід» належить:
А) В.Скотту;
Б) М. Шолохову;
В) Р. Кіплінгу;
Г)Дж. Олдріджу.
ІІІ рівень
13.Установіть відповідність між автором і твором, що йому
належить:
1.Р.Кіплінг ;
А) «Останній дюйм»;
2.Дж.Олдрідж; Б)
«Вересовий трунок»;
3.М.Шолохов; В)
«Балада про Схід і Захід»;
4.Л.Р.Стівенсон.
Г) « Доля людини».
14. Схарактеризуйте образ Деві за твором Дж. Олдріджа «
Останній дюйм».
15.Підкресліть ознаки оповідання:
Прозовий твір; великий обсяг; у центрі – один епізод,
подія (простий сюжет); наявність рими і
ритму; невеликий обсяг; декілька сюжетних ліній; повчальний висновок наприкінці твору;
фантастичні події.
ІV рівень
16.Висловіть своє судження про те, що таке сімейні
цінності та як вони утверджуються у творі Дж. Олдріджа «Останній дюйм» та в нашому житті.
Немає коментарів:
Дописати коментар